
یکی از کاربران وب سایت Reddit با دسترسی به کد های XML نسخه ی Xbox و PS 3 بازی GTA V به نکات قابل توجهی دست یافته که نشان دهنده ی پشتیبانی نسخه ی PC از افکت های گرافیکی DirectX 11 , بافت های کیفیت بالا و قابلیت اجرای بهتر بازی بر روی سیستم عامل 64 بیتی میباشد
اولین چیزی که با نگاه کردن به کد ها قابل رویت است تگ DirectX 11 , نمایانگر پورت شدن نسخه ی PC روی DirectX 11 میباشد , به احتمال فراوان این بازی بر روی DirectX 9 نیز قابل اجرا خواهد بود , درست مثل دو بازی نهایی کمپانی Rockstar که برای PC منتشر شد (MaxPayne 3 , LA Noir)
ار جمله مشخصات آشکار شده توسط این کاربر… میتوان به استفاده از افکت های سنگین Bloom و بافت های 2k به معنای شفافیت بسیار بالای Texture ها در آینده برای نسخه ی PC اشاره کرد
این بدین معناست که در نسخه ی PC از اندک باگ ها و افت کیفیت های نسخه ی کنسول هم خبری نیست !
کدهایی که توسط این کاربر با نام Hall 9000 کشف شده :
- 985459 – PC – [PT][PB] Crash – > game_win32_beta_dx11.exe!strRequest::Release() Line 47 + 0xf bytes C++
- 614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting.
- 632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read
- 496009 – [PC] Debug picker seems to be non-functional
- (no x64 prebuild cover) – Boot checks completed only.
- Base AudioCL#s: Playstation3 and XBOX: 3772801; PC CL 3773483