loading...
سایت بزرگ ادیت گیم
آخرین ارسال های انجمن

FM 2014

Abolfazl Lotfi Ravandi بازدید : 355 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

فوتبال منجر 2014

بیش از 1،000 بهبود و پیشرفت را ورزش سلامت و دهمین مدیر فوتبال SEGA فوتی و فوری ترین و واقع بینانه ترین تا به امروز. ورزش سلامت و SEGA اروپا آموزشی ویبولیتین امروز پرده مدیر فوتبال 2014 ... ترین ویژگی بسته بندی و از لحاظ فنی پیشرفته انتشار در مجموعه 'تاریخ. بهره مند از بیش از 1،000 بهبود و پیشرفت بیش از سلف اخیر خود، FM 2014 واقع بینانه ترین شبیه سازی مدیریت فوتبال که تا کنون منتشر شده است.

در علاوه به افزایش گیم پلی بازی، FM 2014 نیز ارائه طیف وسیعی از نوآوری های فنی، با بازی موجود در لینوکس برای اولین بار و مقدمه ای از فن آوری ابر نجات '، که بدان معنی است که مدیران هم اکنون می توانید دنبال یک حرفه ای از هر کامپیوتر، در هر نقطه در جهان است.

تجربه FM نیز قابل تنظیم تر از هر زمان دیگری قبل از، به عنوان ادغام ابزار کارگاه بخار آن را آسان برای مدیران ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای سفارشی FM و تجارب مانند بسته عکس / آرم، مسابقات جدید و سفارشی و حتی سفارشی ساخته شده در چالش های بازی با استفاده از ویرایشگر چالش جدید است که به ویرایشگر رایگان به دانلود پیش بازی گنجانیده شده است.

"هدف تغییر ناپذیر ما در توسعه از سری مدیر فوتبال این است که به ارائه شبیه سازی معتبر ترین و همهجانبه مدیریت فوتبال در دنیای واقعی هر کجا که شما ممکن است در جهان است، می گوید:" استودیو مدیر مایلز جاکوبسن ورزش سلامت. بازیکنان هم اکنون می توانید مسئول تیم خود را در هر جایی که آنها می توانند دسترسی به یک کامپیوتر میزبان، و با پیشرفت های بزرگ به ویژگی های موجود به علاوه علاوه بر این از بارهای از چیزهای جدید، می تواند بهترین فوتبال تجربه مدیریت امروز در حالی که انجام این کار داشته باشد. "

برخی از قابل توجه FM 2014 برجسته عبارتند از:

- بهبود موتور مسابقه 3D
- تعمیرات اساسی تاکتیکی
- نقل و انتقال واقعی و قراردادها
- تعامل بیشتر هیئت مدیره پیچیده
- بیشتر تعامل پیچیده بین کارکنان، بازیکنان و مدیران رقیب
- سیستم خبری نونما
- رابط کاربر پیشرفته
- تکامل برای حالت کلاسیک
- ویژگی های جامعه اضافی
- پیشرفت های فن آوری گسترده

فوتبال مدیر 2014 خواهد شد برای PC ویندوز، مک و لینوکس قبل از کریسمس 2013 منتشر شد.

فن که قبل از سفارش یک کپی از FM 2014 از یک خرده فروش شرکت (خیابان بالا و یا دانلود دیجیتال) دسترسی سریع به نسخه بتا به طور کامل قابل پخش از بازی، در دسترس حدود دو هفته قبل از تاریخ انتشار رسمی لذت ببرید. فرصت های شغلی آغاز شده در این نسخه بتا در بازی کامل ادامه خواهد داد. لیستی از خرده فروشان شرکت کننده می تواند در www.footballmanager.com یافت می شود.

جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های 1،000 به علاوه جدید و بهبود یافته این بازی خواهد شد در طول هفته های آینده از طریق فیس بوک (facebook.com / officialfootballmanager) و توییتر نشان داد، از هر دو حساب مدیر فوتبال (@ FootballManager) و از مایلز جاکوبسن مستقیم (@ milesSI،) است.

نیز وجود داشته باشد به روز رسانی در این هفته ها و وبلاگ های ویدئویی با شرح بسیاری از ویژگی های کلیدی در وب سایت رسمی بازی (www.footballmanager.com) در حالی که جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های تیتر امروز اعلام کرد به دنبال زیر باشد.

جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های عمده جدید FM 2014

- بهبود موتور بازی
موتور بازی 3D دیده می شود پیشرفت های گسترده، از جمله افزایش AI، روشنایی بهبود یافته و انیمیشن بازیکن، بازیکن شخصیت فردی و مدل کیت، واکنش بازیکن واقعی تر به حوادث در میدان و طیف وسیعی از بهینه سازی است که ترکیب را به بهترین و به دنبال این موضوع و سریعترین FM موتور بازی است.

- تعمیرات اساسی تاکتیکی
بوده است یک طراحی مجدد کامل از چگونگی تاکتیک ایجاد می کند وجود دارد، انتخاب و اجرا با نقش بازیکن و استراتژی های تیم تبدیل شدن به حتی برجسته تر، نقش های تعریف شده برای بازیکنان برای موقعیت های متعدد، نقش بازیکن جدید و دستورالعمل ها و پیشرفت به مدیران رقیب AI به طوری که آنها ' خواهید انطباق تاکتیک های خود را به آسانی در طول زمان.

- نقل و انتقال واقعی و قراردادها
FM 2014 ویژگی های یک ماژول انتقال نونما که در آن باشگاه مخالف و مدیران اتخاذ یک رویکرد واقع بینانه تر در هنگام ساخت و یا پاسخ برای انتقال پیشنهادات. علاوه بر این، تعدادی بند انتقال جدید "جهان واقعی" اضافه شده است، از جمله تسهیلات به وام یک بازیکن پشت به باشگاه او را فقط شده از خریداری و گزینه ای برای ارائه ترکیبی از بازیکنان پول نقد و وام، و همچنین بند قرارداد جدید مانند هزینه های زیر ظاهر نیمکت. در بالای این سیستم قدیمی نوبه خود مبتنی بر مذاکرات انتقال هم اکنون می توانید انجام می شود دو راه، سعی و آزمایش سیستم و یک سیستم جدید زنده، شبیه به استفاده می شود که در مذاکرات قرارداد FM.

- تعامل بیشتر هیئت مدیره پیچیده
مذاکرات قرارداد واقعی تر در FM 2014، عنوان مدیران و تخته در حال حاضر می تواند خواسته و غیر روحانی کردن چشم انداز خود را برای باشگاه در هر دو مصاحبه های استخدامی اولیه و بحث تجدید قرارداد. مدیران همچنین می توانید تلاش برای مذاکره مجدد بودجه های انتقال و دستمزد به عنوان پاداش برای وفادار ماندن اگر آنها یک کار توسط یک باشگاه دیگر ارائه شده است، با نتیجه کمک به کمک تصمیم خود را در مورد اینکه آیا به حرکت می کند یا نه.

- بهبود تعامل با بازیکنان، کارکنان و رسانه ها
در حال حاضر تعامل بهتر بین بازیکنان، مدیران، رقبای خود و رسانه ها وجود دارد، به عنوان مثال، اعضای کادر مربیگری در حال حاضر ارائه بازخورد در مورد نحوه بازیکنان تیم رزرو و جوانان در حال انجام است. مدیران همچنین می توانید از بازیکنان کلیدی برای یک کلمه با اعضای تیم ملی ناراضی است، در حالی که مقدمه ای از نشست پایان فصل به مدیر اجازه می دهد به تیم ملی می دانم چگونه آنها را برای فصل آینده انجام شده و تنظیم اهداف.

- سیستم اخبار
سیستم اخبار بازرسی و نگهداری شده است تا مدیران هم اکنون می توانید به مقابله با بسیاری از مسائل باشگاه به طور مستقیم از صندوق پستی خود را. علاوه بر این، اخبار اکنون رنگی، بر اساس طبقه بندی، و شامل جزئیات بیشتر است - برای مثال، گزارش های دیده بانی در حال حاضر به عنوان یک آیتم خبری تنها با یک گزارش و بالا خط در همه بازیکنان scouted و تسهیلات کوتاه و یا به آن یک پیشنهاد به نظر می رسد برای هر یک از این بازیکنان است.

- رابط کاربر پیشرفته
تغییرات عمده ای به رابط کاربر FM 2014 ساخته شده است. مناطق کلیدی دوباره طراحی شده اند - از جمله به صفحه مرور کلی آموزش، مرکز انتقال و صفحه های خبری - در حالی که تغییرات گسترده ای در سراسر رابط کاربری بازی ساخته شده است. زبان به کار گرفته شده در طول بازی نیز تعمیرات اساسی عمده ای برخوردار است و در حال حاضر بیشتر از نزدیک مربوط به زبان فوتبال جهان واقعی.

- مدیریت فوتبال کلاسیک تکامل یافته
مدیران هم اکنون می توانید بیش از سه کشور قابل پخش در حالت کلاسیک برای یک تجربه همهجانبه را انتخاب کنید. علاوه بر این، حالت FM بازی سریع 'در حال حاضر شامل روز مهلت نقل و انتقالات، یک جادوگر تطابق طرح و unlockables جدید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ادیت گیم در مهر ماه 1391 شروع به کار کرد که نام آن ابتدا Pes-game بود که در خرداد 1392 به ایت گیم تغییر یافت و به یک سایت جامع اخبار و ویرایش بازی تبدیل گردید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا Pes 2015 را بهتر از Pes 2015 میدانید ؟
    طرفدار Pes هستید یا Fifa ؟
    آیا از سایت ادیت گیم راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 589
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 8,873
  • بازدید سال : 47,322
  • بازدید کلی : 1,620,967
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود هرمز موزیک قفس دانلود