Double Helix در حال توسعه عنوانی علمی – تخیلی برای نسل بعد
Double Helix , سازنده ی عنوان انحصاری Killer Instinct , اعلام کرد که در حال توسعه عنوانی علمی تخیلی با سبک Shooter برای کنسول های نسل بعد است. یک تصویر هنری از بازی به بیرون درز کرده است به همراه اطلاعاتی جدید از یکی از اعضای سازندگان.
تمام تصاویر هنری که از بازی به بیرون درز کرده اند یا به اصطلاع لیک شده اند , توسط طراح عنوان The Last Of Us یعنی James Paick طراحی شده اند و استودیو سازنده هنوز در این مورد حرفی نزده است.
یکی از اعضای سایت NeoGAF کاربر Steverulez با طراح ارشد بازی آقای Allen Will از استودیو Double Helix مصاحبه ای در این مورد انجام داده است که در ادامه مشاهده می کنید. Allen می گوید در حال حاضر در Strider Reboot برای توسعه یک " عنوان شوتر اعلام نشده " کار می کند که برای کنسول های نسل بعد و PC منتشر خواهد شد.
مسئولیت در این پروژه به شرح زیر است :
کمک به مدیر خلاق و مدیر هنری بازی برای بررسی سیستم بازی و صحنه های هنری. مسائل طراحی بازی و ارائه ایده های هنری برای تکمیل سایه زنی ها و بافت های بازی و پشت سر گذاشتن مسائل آزمایشی.
توسعه بافت ها و ذرات مختلف با کیفیت / ذرات مختلف از جمله : دود , انرژی , پلاسما , فروپاشی اشیاء , برق و انفجار با استفاده از نرم افزار ها مختلف مانند Maya fluids و یا photoshop و وسایل دیگر. همکاری با گروه TnT در کنار برنامه نویسان و طراحان گیم پلی , برای خلق ویژگی های جدید و سیستم سایه زنی.
با توجه به صحبت های آقای Will این عنوان از سپتامبر سال ۲۰۱۱ در حال توسعه بوده است.
Concept Arts :